poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zakupoholiczka ;)

Tak już mam, że jak coś mi się bardzo podoba, to muszę to mieć.
I dziś właśnie zobaczyłam to i owo, no i tak oto nabyłam:
lampionik...


miseczki...


po drodze do domu zerwałam pachnące gałązki...







 Z takich zakupowych nowinek, to dodam, że nabyłam album 
 Jestem zakochana w tych fotkach.........







kupiłam też przydasia w postaci kuferka do biżuterii,
która już od jakiegoś czasu leżała to tu to tam...


 No i dziś nie mogłam się oprzeć tym oto pięknościom:

Czy Wy też tak macie, że nie możecie się oprzeć pokusom???
Pzdr
Marilyn

4 komentarze:

  1. zakupy bardzo udane, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam:)Również cieplutko pozdrawiam:)

      Usuń
  2. Ależ zaszalałaś z zakupami, super nabytki :)
    Kwitnące gałązki cudne, kwintesencja wiosny :)
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zaszalałam na całego he he:) Gałązki też ładnie pachną, szkoda, że tak szybko więdną...Pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń