piątek, 1 maja 2015

M. A .J.

Wreszcie mamy MAJ!!!








12 komentarzy:

  1. Taki maj to ja rozumiem :)
    Świetne kadry!
    Pozdrawiam serdecznie, M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wreszcie się doczekaliśmy:)Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Patrząc na wianuszek wspomnienia mnie uderzyły, gorącym majowym podmuchem.. ile ja się ich naplotłam, na kwiecistej łące, o zapachu ziół, w sukieneczce zawiązywanej na troczki, przyśpiewując pod nosem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też w dzieciństwie naplotłam się ich niezliczenie wiele:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja też uwielbiam stokrotki:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Niech maj trwa i trwa! wianuszek przesłodki! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niech trwa i trwa!Już dawno chciałam go zrobić, wreszcie na dłuższym spacerku udało się:)Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Gratuluję poszewka w Candy wędruje do Ciebie czekam na kontakt i adresik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak fajnie, cieszę się bardzo, to moja 1wsza wygrana w Candy!:)

      Usuń