środa, 15 lipca 2015

Inna Optyka Piękna...

To już 9ty brulion Mimi i Zorkiego.
Książka niczym przewodnik, poradnik, przepiśnik.
Teraz padło na Warszawę i Gdańsk, miasta, 
które są mi bliskie, Warszawa, bo tu mieszkam, a Gdańsk, 
bo tam byłam niedawno i tam chciałabym zamieszkać.
Właśnie czytam o Pradze, ciekawi mnie co jeszcze mogę zwiedzić,
na czym oko zawiesić i gdzie wybrać się na sprawdzoną kawę.
Zapraszam do lektury...





Mimi stawia na piękno, ja też, każdy w inny sposób, 
ale zawsze z tym samym rezultatem.
Obie znajdujemy piękno w prostocie
i obie cieszymy się z małych przyjemności,
z każdego dnia i z każdej chwili.
To też można nazwać pięknością :-)
Pozdrawiam pięknie
M.M.


2 komentarze:

  1. Przegapiłam ten przewodnik dawno temu i za każdym nowym numerem zazdroszczę jego posiadaczkom. Szukałam nawet na portalu aukcyjnym, czy ktoś chciałby je odsprzedać. Gdybym mieszkała bliżej, to wpadłabym je pożyczyć od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazdroszę posiadaczkom nr 1wszego, którego nie mam, ale będzie wznowienie druku.W Zoe są jeszcze 4 nr-y.Podaję link do sklepu: http://zoe.decostyl.pl/component/virtuemart/koszyk.html
      Zapytaj też Mimi, może jeszcze ma jakieś bruliony?? http://blog.myszkowiec.com.pl/

      Usuń