czwartek, 30 lipca 2015

Urok natury...

Najbardziej na świecie pragnę ogródka, niestety na długo muszę się bez niego obejść,
 ale wiem, że kiedyś będę miała, choć te 40m2.
Stanę na rzęsach, ale ogródek będę miała :-)
A w nim magnolie, róże i hortensje.
Tymczasem upajam się kwiatami z Ogrodu Botanicznego w Powsinie.
Niestety w tym roku jeszcze tam nie byłam,
za to mam kilka zdjęć zeszłorocznych.
Oglądam je w złe dni, by przypomnieć sobie te dobre :-)
Ogród Botaniczny to miejsce, które kusi swoją wieloraką różnorodnością roślin.
Polecam wszystkim kto jeszcze nie był.
A teraz zapraszam na kilka kadrów, interesujących mnie okazów.
Miłego oglądania :-)


 Magnolie-KOCHAM!!! <3


Hortensje-UWIELBIAM!!!


 Róże-MOJA MIŁOŚĆ!!! <3 <3 <3




































Największe hortensje jakie widziałam!


Mam nadzieję, że nie zanudziłam ;-)

Życzę słonecznego, błogiego weekendu,
najlepiej spędzonego w ogrodzie ;-)



4 komentarze:

  1. Ja też marzę o działeczce. Wychowałam się w domu gdzie był ogródek i bardzo mi tego teraz brakuje. Dostępu do swoich własnych owoców, warzyw i kwiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie życzę spełnienia marzeń!!!😊 Jak byłam mała to wychowywałam się na wsi.W wieku 8 lat wyprowadziłam się do miasta, ale wakacje zawsze spędzałam na wsi u wuja, pałaszowałam wówczas między malinami a porzeczkami,albo szło się w pole zrywać fasolkę.Swoje to swoje...Teraz brakuje mi tych krzaczków z owocami.Tego sadu i kwiatów...Może kiedyś się dorobię własnego ogródeczka,czego i Tobie życzę.Pozdrawiam słonecznie 😏

      Usuń
    2. Dziękuję Ci serdecznie i trzymajmy się naszych marzeń, bo to napędza do działania :-)

      Usuń
    3. Razem będzie nam raźniej ;-)

      Usuń