środa, 19 sierpnia 2015

CANDY :)

KOCHANE CZYTELNICZKI I KOCHANI CZYTELNICY...

Serdecznie zapraszam na moje pierwsze CANDY :-)

Do wygrania prześlicznej urody Przepiśnik oraz książka PATINA STYLE.


ZASADY ZABAWY:

1. Wstaw powyższe zdjęcie z linkiem do tego posta na swoim blogu.
2. Dodaj komentarz do tego postu z informacją, że wyrażasz chęć wzięcia udziału w zabawie.
(Napisz z jakiego najczęściej przepisu kulinarnego korzystasz)
3. Podaj swój nick oraz swojego @, jeśli nie posiadasz bloga.
12 września ogłoszę wyniki :-)

Dobrej zabawy !!! :-)

M.

49 komentarzy:

  1. Z przyjemnością biorę udział w Twoim Candy :)
    Uroczy przepiśnik, przydałaby mi się bardzo gdyż takiego nie mam, a mam mały nieład w przepisach :)
    Najczęściej korzystam z przepisów na ciasta, ostatnio ciasto jogurtowe z owocami sezonowymi.
    Banerek wstawiam na bloga :) Może dopisze mi szczęście, bo pierwszy raz jestem pierwsza :))
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło, że bierzesz udział w moim Candy, może szczęście Ci dopisze.Jeszcze nie robiłam ciasta jogurtowego, na pewno jest pyszne i lekkie.Chyba się zgłoszę po ten przepis :-) Pozdrawiam ceipluteńko :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Jeśli bierzesz udział w zabawie, to i Tobie życzę powodzenia 😊

      Usuń
  3. Przepiśnika jeszcze nie posiadam więc z przyjemnością biorę udział w zabawie:-)
    Przepis z którego ostatnio najczęściej korzystam znajduje się tu: http://nitkadesign.blogspot.com/2015/08/letni-deser-tarta-jogurtowa-z-malinami.html
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może przepis ten znajdzie się w wygranym przepiśniku, kto wie?:-) W moim na pewno :-) Ściskam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Ja często korzystam z przepisu na ciasto na maślance z kruszonką i owocami. cały sezon zmieniam tylko owoce i zajadamy się tym ciastem. Chętnie przepisałabym ten przepis do takiego cudownego przepiśnika dlatego staje w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy przepis z maślanką, jeszcze nie robiłam takiego.Życzę powodzenia! :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Przyłączam się do zabawy:)
    Najczęściej korzystam z przepisu na pierogi, a ze słodkich na sernika ze snicersami :)
    Banerek porywam na bloga!
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj miałam pierogi z jagodami i serem, moje ulubione :-) Trzymam kciuki!Buziaki :-* :-*

      Usuń
  6. Biorę udział :)
    Najczęściej korzystam z przepisów na ciasta. Ostatnio z przepisu na ciasto czekoladowe który z chęcią przepisała bym do tego wspaniałego przepiśnika :)

    Banerek na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już kupiłam przepiśnik, to odpadam, ale życzę szczęścia koleżankom! :) a Tobie dużo chętnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, liczę na więcej niż 15 osób, bo to naprawdę fajny przepiśnik i super książka.Przepiśników nigdy za mało ;-)

      Usuń
  8. Witaj , z chęcią wezmę udział i zamieszczam banerek , najczęściej korzystam z przepisów na ciasta więc jeśli wygram ... tylko przepisy na ciasta w nim zamieszczę bo tych mam najwięcej :) Lecę wstawic banerek pa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj , z chęcią wezmę udział i zamieszczam banerek , najczęściej korzystam z przepisów na ciasta więc jeśli wygram ... tylko przepisy na ciasta w nim zamieszczę bo tych mam najwięcej :) Lecę wstawic banerek pa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Miss Chic, cieszę się, że bierzesz udział w zabawie, trzymam kciuki :-)

      Usuń
  10. Witam:) biorę udział:) Przepisy? uwielbiam każde których jeszcze nie przetestowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj! Ja też lubię korzystać z nowych przepisów.Powodzenia! :-)

      Usuń
  11. Najczęściej to korzystam ze swojego męża bo on gotuje bosko ! :)

    Witaj przy okazji po raz pierwszy ale nie ostatni :)
    Przepisnik mi się marzy !

    serdecznie pozdrawiam

    Zoyka

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobry kucharz w domu to skarb :-) Witam i zapraszam :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. w moim starym przepiśniku najwięcej jest przepisów na ciasta i ciasteczka, z wielką przyjemnością powalczę o nagrody

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Najczęściej korzystam z przepisu na Muffinki ( babeczki ) przepis jest ciągle ten sam ale traktuje go jako bazę, bo za każdym razem zawsze coś zmieniam, dodaje, raz z nadzieniem raz bez posypką i nawet na słono. W tej kwestii też można poszaleć cebula, jajko, boczek mmmm...
    Biore udział ! Baner zamieściłam na blogu ---- > Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając na uwadze przepis, z którego najczęściej się korzysta miałam nadzieję, że jest ich wiele i, że, są takie, które warto zanotować w przepiśniku i zawsze kiedy ma się ochotę, to z nich korzystać.Uwielbiam muffiny i te znajdą się w moim przepiśniku.Jeszcze nie jadłam ich na słono, muszę spróbować z cebulą, chodzą też za mną muffiny marchewkowe.Powodzenia w zabawie! :-)

      Usuń
  16. Uwielbiam stare i postarzane meble. Królują w moim domu i ciągle przerabiam kolejne. Taka książka o patynowaniu bardzo by mi się przydała. Już sama okładka przyciąga jak magnes. No i przepiśnik wygląda smakowicie więc choć kolejka długa staję i ja.
    A jeśli i Ty masz ochotę na wygrywajkę to zapraszam do mnie na Powoluśku bo dziś jest ostatni dzień zabawy w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapomniałam o przepisie z tych emocji. Takim przepisem, który sprawdza sie u mnie na każdej imprezie są plasterki pomidorów po kołderką z fety wymieszanej ze śmietaną i czosnkiem. Bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię postarzane meble i lubię odnawiać stare.Książka raczej do obejrzenia niż do praktykowania, ale jest co oglądać :-) Nie jadłam jeszcze pomidorów pod kołderką, muszę spróbować przy najbliższej okazji.Kibicuję Tobie, bo wiem jak Ci zależy na wygranej :-) Powodzenia!

      Usuń
  18. Zgłaszam się i ja do zabawy :) Mam milion przepisów, które czekają na przepisanie :)
    z racji tego, iż wolę gotowanie niż pieczenie (oprócz muffinek, jakoś mało co mi z ciast wychodzi :)) najczęściej korzystam z przepisu na wieprzowinę po chińsku :) Robiłam ją już tyle razy, ale jakoś nie mogę zapamiętać dokładnych proporcji :)

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie, też mam wiele przepisów do przepisania.Mało kiedy piekę, bo jestm na diecie, najczęsciej podobnie jak Ty gotuję kurczaka po chińsku :-) Powodzenia! :-) Pozdrawiam cieplutko :-*

      Usuń
  19. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ JA mam sprawdzony placek ucierany z sezonowymi owocami , zaczynam od rabarbaru, pózniej truskawki, morele ,śliwki i kończe jabłkami . Jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ciasto z rabarbarem :-) Oczywiście nie omieszkam zajrzeć do Ciebie :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  20. Witaj,uff dopisuje sie i ja .Pytasz z ktorych przepisow korzystam najczesciej?Najczesciej to siegam po ksiazki "Siostry Anastazji"Boskie ma przepisy a tak internetowo to naszej Kochanej Dorotus:)Poezja cod miod i orzeszki:)Polecam z glebi serduszka.Dorotka takze i ksiazki pisze wiec i jej Tworczosc w empiku dostac mozna.
    mojewypieki.com.
    polecam to jej strona.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś widziałam w internecie Siostrę Zakonną, która pichciła do kamery.Muszę sprawdzić koniecznie przepisy Siostry Anastazji i Dorotus.Pozdrawiam :-)

      Usuń
  21. I ja się z chęcią dopisuję. Przepiśnik śliczny.
    Najczęściej u mnie w domu gości ciasto marchewkowe ( córcia lubi ) i murzynek ( mąż go uwielbia ) a ja lubię wszelakie makarony, najbardziej z kurczakiem.
    Baner dodany na bloga
    http://swiatnitekimaterialow.blogspot.com/
    tonnia@interia.eu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie marchewkowego jeszcze nie robiłam i nie jadłam, muszę koniecznie spróbować, murzynek to jeden z moich ulubionych ciast.Z makaronów najbardziej smakuje mi sojowy z warzywami.Pozdrawiam i życzę powodzenia!! :-)

      Usuń
  22. i ja chętnie dołączę, banerek u mnie a co do przepisu to najczęściej robię spód do tarty z przepisu 300g mąki, 200g masła i 1 jajo a do tego różnorakie farsze na zimno i ciepło ale spód polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dołączasz do zabawy.Życzę powodzenia :-)

      Usuń
  23. Baner dodałam:

    najchętniej i najczęściej korzystam z różnorakich przepisów na sałatki i makarony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię sałatkę tradycyjną, jarzynową oraz z makaronem a makaron z pesto.Pozdrawiam :-)

      Usuń
  24. hej
    chętnie wezme udział w zabawie! super nagrody! ja najczesciej korzystam z przepisu na sernik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej cieszę się, że podobająb Ci się nagrody, myślałam, że nie będzie dużo chętnych, a tu niespodzianka :-) Uwielbiam sernik!!Pozdrawiam i życzę powodzenia :-)

      Usuń
  25. Z ogromną przyjemnością zapisuje się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki:)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej korzystam z przepisu na kurczaka w pomidorkach kokrailowych i suszonych w białym winie !!! pycha :) mogę podesłać przepis :):))

      Usuń
    2. Jeszcze parę godzin i wyniki konkursu, cieszę się niezmiernie z frekwencji, ponad moje najśmielsze oczekiwania :-) Poproszę przepis na kurczaka na adres maronmarlena@op.pl Powodzenia w konkursie!

      Usuń
    3. Gratuluję wygranej :-) Czekam na adres do wysyłki nagród :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  26. Super napisane. Musze tu zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, zapraszam serdecznie do odwiedzin 😉 Pozdrawiam 🙂

      Usuń