piątek, 16 października 2015

światełka na dobranoc :)))





Kolorowych snów ;-)
M.

13 komentarzy:

  1. Jesień i zima mają, jak widać swoje zalety:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny klimat, u mnie też ostatnio się wszędzie palą świeczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klimat musi być, zwłaszcza wieczorem, bo jest długi ;-)

      Usuń
  3. Cudowny klimat, u mnie też ostatnio się wszędzie palą świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. :-) Wczoraj psiółka Iwonka podarowała mi różowe kamyczki i od razu wiedziałam gdzieje użyję :-)))

      Usuń
  5. Takie wieczory lubię, świeczki i ciepły kocyk :) Czego chcieć więcej?
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny, nastrojowy klimat. Uwielbiam długie jesienne wieczory, z migającymi płomykami świec :))
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię taki klimacik :-) Buziaczki :-*****

    OdpowiedzUsuń
  8. Taką jesień to ja lubię :) przytulnie i miło. :)
    pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :-) , jest naprawdę sympatycznie ;-) Ściskam serdecznie :-)

      Usuń