piątek, 13 listopada 2015

Wielkiego szczęścia C.D.

Witajcie kochani!! :-)
Chciałabym się pochwalić moją ostatnią zdobyczą, która trafiła właśnie dziś w moje ręce.
Kilka dni temu przeglądając zdjęcia z decoupage natknęłam się na bloga kasine-roznosci
gdzie Kasia pokazała puszki zrobione metodą decoupage, m.in. tą szczególną.........
...z motywem różyczek(serwetka z IKEA) ;-)
 Ci co mnie znają wiedzą, że mam hopla na tle tego Ikeikowego wzoru :-D
Pomyślałam: Muszę koniecznie taką mieć!!!
Napisałam na blogu Kasi pod zdjęciami, czy ewentualnie istnieje taka możliwość, żebym ją odkupiła, no i czekałam cierpliwie na odpowiedź, aż któregoś dnia Kasia odpisała na moim blogu, że mam się z nią skontaktować i...tak zakupiłam wymarzoną rzecz :-) Teraz smakołyki mojego pupilka są pięknie opakowane i zdobią kuchnię.
Jest  jak w bajce....bosko!!!
A Wy macie jakieś ulubione wzory, kolory???
Ja już rozmyślam nad kolejnymi dodatkami, np. deska w różyczki, drewniane przyrządy,
może jeszcze kilka podkładek, jeszcze jedna puszka...skrzyneczki...lista jest długa....:-D
Muszę tylko..........zebrać fundusze ;-)


Smakołyki Milusi :-)











Na koniec pochwalę się jeszcze wazonami,
które nabyłam po 2zł za szt i filiżaneczkami po 1zł za szt, 
a do nich talerzyki też za 1zł-wszystko
w sklepie od 1zł :-)







Ostatnio mam takie szczęście do kupowania niedrogich i wymarzonych rzeczy, 
że chodzę z głową w chmurach :-)))))
Pozdrawiam Was weekendowo,
 i życzę Wam takiego szczęścia, jakie ja mam :-)
A to jeszcze nie wszystko, co udało mi się zdobyć,
ale o tym innym razem ;-)
:-***
Ps.Kasiu bardzo Ci dziękuję za przepiękną i praktyczną puszkę
 :-***



28 komentarzy:

  1. No proszę, następna rzecz w różyczki do kolekcji. Ty Ikeoróżomaniaczko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa i już snuję plany na dalsze dodatki w ten wzór :-D

      Usuń
  2. Szczęściara :) Fajnie, że udają Ci się tak piękne zakupy niedrogim kosztem.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jestem prawdziwą szczęściarą, wszystko ostatnio układa się wg mojej myśli, mam ostatnio dobrą passę :-) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Ten wzór też lubię :) Mnóstwo radości dają niedrogie a fajne zakupy. Marzę o podobnej półce na talerze. Twoja jest w dobrym smaku ubrana. Romantyczna duszyczka z Ciebie :****
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wór jest romantyczny, tak jak zauważyłaś, ja też romantyczna jestem :-) Takie zakupy napawają mnie radością po same palce :-) Miłej i słonecznej niedzieli ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki jest mój ulubiony wzór...cóż chyba jednego wskazać bym nie umiała. Kiedyś były to róże, ale chyba już mi przeszło. Mówią, że nasze gusta zmieniają się mniej więcej co 5 lat i zaczynam w to wierzyć.
    Piekne zdobycze udało Ci się upolować, zazdroszczę wazonów - są rewelacyjne w swej prostocie:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda z tymi gustami, jeszcze rok temu gustowałam w chińskich wzorach, a tu odmiana taka-różyczkomania :-) Jednak nie wszystkie róże mi się podobają, jednak te z serwetek Ikeikowskich bardzo, ten wzór mam już na wielu przedmiotach i wciąż mi mało :-) Gdybyś chciała to mogę Ci wysłać taki wazon, tylko nie wiem, czy dotrze w całości?Ale kto nie ryzykuje ten nie pije szampana ;-) Ślę serdeczności :-)

      Usuń
  6. Ale sliczności u Ciebie:) Jak ja lubię takie półeczki z cudownymi kubeczkami, talerzami... No i puszka oczywiście cudna!!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko ta półka w połowie robiona ręcznie, przeze mnie i małżonka, to część przewijaka :-D Druga taka wisi na balkonie, tylko już inaczej zrobiona :-) Teraz marzę o półce z Ikeiki GAMLEBY, ale to już jak będę na swoim :-) Puszka rzeczywiście cudna, cieszę się, że udało mi się ją złowić :-) Uściski :-***

      Usuń
  7. Kochana, przede wszystkim dziękuje za maila:))) Odpowiem niedługo:) Jestem zachwycona tym wzorem na serwetce i rozżalona...bo byłam niedawno w Ikei i nie widziałam tych serwetek:( A naprawdę są piękne! I te wszystkie rzeczy w tak dobrej cenie, piękności!!! Dobrej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słońce nie martw się zaopatrzyłam się w te serwetki do 3 opakowań i mam jeszcze drugi wzór jak chcesz FÖRSTÅELIG.Ja też byłąm ostatnio w Ikeice i nie było już tych serwetek, a chciałam dokupić.Te wazoniki mnie urzekły, zresztą tak jak te filiżaneczki, były jeszcze miseczki, ale szybko wybyły i nie zdążyłam ich zakupić:/ Czekam na dostawę ;-) Tak jak na serwetki :-) Wspaniałej niedzieli :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie to wszystko razem wygląda! bardzo fajnie ze udało ci się go odkupić bo pasuje idealnie do całej kolekcji! Masz pięknie urządzone i oko do detali!
    Pozdrawiam i zapraszam Cię również do mnie:
    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że mogłam odkupić puszkę i powiem Ci jeszcze, że druga już się dla mnie tworzy :-) Kasia, zdolniacha z bloga http://kasine-roznosci.blogspot.com/ robi takie cudeńka, a te ptaszki i domki są ze sklepu SeeHome.Dziękuję Ci za miłe słowa i również pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. puszka jest prześliczna, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Kaśkę, ma do tego dryg ;-) Już mi drugą okleja :-)

      Usuń
  11. puszka idealnie wkomponowała się w otoczenie...niezły komplet Ci powstaje...

    OdpowiedzUsuń
  12. hihi pasuje do rodzinki dodatków :) fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dokładnie, pasuje jak ulał, a pomysł Kaśki z bloga kasine różności :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne klimatyczne, superu Ciebie! Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje i zapraszam częściej :-) Uściski :-)

      Usuń
  15. Wzór jest super, też mi się podoba, a puszka wpisała się idealnie do Twojego wnętrza. W ogóle to jesteś nieźle i pozytywnie zakręcona na punkcie tego wzoru hihi No i jeszcze nikt mnie tak nie zachwalał, aż się zawstydziłam :) Dzięki! Tylko tak czytam komentarze i jestem zdziwiona, że serwetek już nie ma w ikea, szkoda, ciekawe czy to chwilowe?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten wzór jest cudny, nic dziwnego, że się wszystkim podoba, a ja mam bzika na jego punkcie ;-) Puszka jest super oklejona, więc wychwalam :-) Szkoda, że tych serwetek nie ma w Ikea, mam nadzieję, że się jeszcze pojawią.Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękną, sielską i klimatyczną kuchnię. Bardzo mi się podobają wszystkie detale i bibeloty.
    To bardzo miło, że w tak fajny sposób udało Ci się zdobyć wymarzoną puszkę :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, faktycznie jest sielsko, tak jak lubię, a z puszką miałam farta, teraz Kaśka robi mi kolejne dodatki :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  18. Cudownie tu u Ciebie. Tak ciepło i z klimatem . Nie muszę dodawać iż wchodząc na Twojego bloga ludzie czują się cudownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło, dziękuję za te ciepłe słowa, cieszę się, że mnie tak odbierasz, od Ciebie też bije ciepło :-)

      Usuń