niedziela, 7 lutego 2016

Kartki od Martusi i domek z Cottonovelove ❤

Dziś chciałabym Wam kochani przedstawić 3 piękne kartki wykonane przez Martusię z bosy dom
Dziewczyna ma WIELKI talent!!!
Jakiś czas temu na FB napisałam do Martuni, czy jej kartki będą w sprzedaży, a ona po prostu wysłała mi 3 szt,
ot tak.Kochana jest! :-)
Zobaczcie jej prace na blogu, naprawdę pięknie rysuje i pisze.
A jaką ma piękną kuchnię, jestem w niej zakochana ❤ :-)
Jeszcze chciałam Wam pokazać wspaniały domek z cottonovelove, który dawno temu nabyłam,
przy okazji wraz z paczką otrzymałam płynną margarynę :-D
No i te śliczne osłonki z Pepco.Coraz więcej bibelotów i coraz mniej miejsca na nie :-D




















Martusiu DZIĘKUJĘ ŚLICZNIE ZA PRZEPIĘKNE KARTKI :-*
Wspaniałej niedzieli Wam życzę.U mnie słońce :-)


2 komentarze:

  1. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🙂 Pozdrawiam cieplutko 😉😘🤗❤️

      Usuń