sobota, 27 sierpnia 2016

Czy to już jesień czy jeszcze lato?I co w sklepach piszczy?

Ostatnio pogoda mnie zaskakuje, było już tak zimno i padało, 
a teraz znowu gorączka i to dosłownie.
Nie, żebym narzekała, ale te upały ledwo znoszę.
Choć już wolę to od ciągłego deszczu i ochłodzenia.
Mam dla Was kilka fotek ze spaceru, niedaleko mojego domu
i wycieczki po sklepach, uwielbiam ;-)
No to zapraszam :-)))










Odkryliśmy park niedaleko domu :-)))








Arbuzy mogę pochłaniać kilogramami :-D


Wieczorem lampka wina...albo cydr, lubicie?



 Czy już macie tę książkę?
Na instagramie widziałam ją 
kilka razy, ciekawe czy warto ją nabyć?


Takie cuda w Castoramie:


Cudowne doniczki....















Piękne obrazy, tylko które wybrać?
Oczopląsu dostałam :-)








Ta tapeta jest cudna!!!


Poduszki w obniżonych cenach:


Te płytki wpadły mi w oko ;-)


A teraz Carrefour:













Wyciskarka do owoców,
fajnie się prezentuje :-)


Ach te tekstylia kuchenne!! 
Uwielbiam!:-)
Ścierka z wieżyczką, cudna!


Fartuszek w szarościach, śliczny!


Cudowna kolekcja:






Puszki:






Cudownie miękkie koce i poduszki:








A ten kubasek widziałam na instagramie i 
go zapragnęłam, dopiero w trzecim sklepie był...
i to ostatni!
Jakby czekał specjalnie dla mnie :-)))
Prawda, że boski? :-)



Mam nadzieję, że miło Wam się oglądało
i że wpadło Wam coś w oko ;-)
Pięknej niedzieli życzę i do następnego!!!
:-*
M.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz