niedziela, 14 sierpnia 2016

Podaj dalej :-)))

W kwietniu na blogu mojej blogowej przyjaciółki Holly pojawił się post 
o nazwie"Podaj dalej".
Przeczytałam szybciutko w biegu co autorka ma na myśli i hopsem wpisałam się do zabawy:-)
Jeśli chcecie zobaczyć o co chodziło to zapraszam do przeczytania tego postu o TU
Zamierzenie miałam jedno, jeśli wylosuję Holly to prezent już mam, jeśli kogoś innego to będzie problem, bo w sumie nie wiadomo co komuś dać???
Kiedyś będąc na zakupach zobaczyłam pewną deseczkę z pięknym folkowym wzorem, zakupiłam bez wahania, miałam nadzieję, że będzie to dobry pomysł na prezent w zabawie Podaj dalej.
No i tak się zdarzyło...
Podarowałam moją deskę Kasi z bloga Retro Blue
Nim się obejrzałam Kaśka odwdzięczyła się...
Cóż ona mi nie przysłała, jejku tyle pięknych rzeczy!!!
Po otwarciu paczki zobaczyłam francuski magazyn Shabby Style, w którym było małe zawiniątko, a w nim kaczuszka na serduszku, mydełko, ślicznie pachnące, tacka i przepiękna serwetka.
Wszystko trafione w 10tkę!!!Była też kartka z pozdrowieniami....:-)
Dodam, że paczka szła dość długo, bo miała zawirowania w czasie dostarczenia, 
ale wreszcie dotarła, więc mogę się wreszcie pochwalić podarkami.
Kochana Kasiu i kochana Holly bardzo Wam dziękuję, zrobiłyście mi piękną niespodziankę.
Dzięki Wam znowu potwierdziłam swoją teorię że dobro powraca ze zdwojoną siłą.
Dziękuję Wam moje kochane blogowe Aniołki :-**

                                                                                    ❤❤


Kartka...Z motylkami...Uwielbiam motylki :-)

Serduszko z materiału, też uwielbiam :-)))





Słodziutka kaczusia :-))))


Magazyn francuski, boski!!!:-)))))


Serwetunia, cudowna, boska!!!:-)))





Mydełko przepięknie pachnące...













Do tej serwetki wszystko pasuje, więc zabrałam się za pstrykanie :-D








Poniżej moja ulubiona podusia :-))))


A tu niżej nowy nabytek, podusia domek z Leroya za 39,99pln.









Ta skrzyneczko-tacka, to od kochanej Holly :-)))














Czuję się w obowiązku do powtórzenia zabawy w Podaj dalej
dlatego kochane jeśli chcecie wpisujcie się poniżej.
ZAPRASZAM SERDECZNIE :-)))))))

Miłego dnia dziewczyny!!!
Podajcie dalej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz